Misty Blue  迷茫中的憂鬱
lyrics from DOROTHY MOORE "Misty Blue" 1976
   
Oh, it's been such a long, long time  哦,似乎是好長久的時間了
Looks like I'd get you off my mind   似乎我早已從腦海之中抹去了你
But I can't   但我不能夠
Just the thought of you  容有任何的念頭想到你
Turns my whole world misty blue   因那會讓我的世界更加迷茫憂鬱 
   
Oh honey, just the mention of your name  哦,親愛的,只要憶起你的名字
Turns the flicker to a flame   就會讓火花變成火燄
Listen to me good, baby   仔細的聽我說,寶貝
I think of the things we used to do  只要想到我們之前的一切
And my whole world turns misty blue   我的整個世界就變得迷茫憂鬱
   
Ooooh baby, I should forget you   哦寶貝,我真該忘了你 
Heaven knows I tried  上蒼知道我已嚐試過 
Baby, when I say that I'm glad we're through  寶貝,當我說「很高興我們結束了」
Deep in my heart I know I've lied  在內心深處,我知道我是說了謊
I've lied, I've lied  我是說了謊,我是說了謊
   
Ooooh honey, it's been such a long, long time   哦,似乎是好長久的時間了
Looks like I'd get you off my mind  似乎我早已從腦海之中抹去了你
But I can't  哦,但我不能夠
Just the thought of you, my love   容有任何的念頭想到你,吾愛
My whole world turns misty blue   我的整個世界變得迷茫憂鬱
   
Ooooh, Oh, I can't, Oh , I can't   哦,我無法,我無法 
Oh, I can't forget you   哦,我無法對你忘懷
My whole world turns misty blue  我的世界變得迷茫憂鬱
Ooooh, Oh, my love  哦,吾愛 
My whole world turns misty blue  我的世界變得迷茫憂鬱
Baby, baby, baby, baby  哦,寶貝,寶貝,寶貝
Baby, I can't forget you  寶貝,我無法對你忘懷
My whole world turns misty blue  我的整個世界變得迷茫憂鬱
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 martrix 的頭像
    martrix

    Matrix

    martrix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()